Najczęściej kupowane

Regulamin sklepu

12. Kwestie sporne będą rozstrzygane przez sąd właściwy wedle przepisów Ustawy Kodeks postępowania cywilnego.

 

1. Sklep BONA-POLAND.PL działający pod adresem bona-poland.pl prowadzony jest przez Spółkę Cywilną „BONA” z siedzibą 26-600 Radom, ul. Kielecka 117, która jest jego właścicielem. NIP:948-19-62-093REGON:670969860
2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza i przesłanie go na adres sklepu poprzez kliknięcie w przycisk „potwierdzam zamówienie”. 
3.Ceny wszystkich towarów znajdujących się w naszym sklepie zawierają podatek VAT, natomiast nie zawierają kosztów transportu do Klienta. Sklep pokrywa koszty transportu towaru na terenie Polski przy wartości zamówienia powyżej 1000,00 PLN. Nie dotyczy to transportu kufrów monterskich. 
4. Wystawiamy faktury VAT
5. Oferta sklepu może być na bieżąco zmieniana i aktualizowana. 
6. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki bez podania przyczyn. Zwrot zostanie uwzględniony jeżeli towar nie będzie nosił śladów użytkowania, nie będzie uszkodzony lub zdekompletowany. Towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany przelewem na wskazany numer rachunku bankowego zamawiającego. 
7. Sposób zapłaty za towar: 
a) za pobraniem na konto bankowe - zapłata następuje przy odbiorze paczki; 
b) przedpłata na rachunek bankowy sklepu: PKO BP S.A. I o/Radom numer 25 1020 4317 0000 5902 0108 8988. Realizacja wysyłki towaru w przypadku przedpłaty na rachunek bankowy następuje niezwłocznie po wpłynięciu wpłaty na konto bankowe sklepu. 
8. Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją na zasadach ogólnych. 9. W przypadku wykrycia wady towaru, która nie powstała w wyniku jego niewłaściwego użytkowania należy złożyć reklamację w następujący sposób: 
a) poprzez kontakt telefoniczny lub przez e-mail wraz z opisem przyczyny reklamacji. 
b) odesłanie reklamowanego towaru na adres sklepu. 
c) po otrzymaniu produktu reklamacja zostanie rozpatrzona, a wszelkie ustalenia z nią związane są na bieżąco przekazywane Klientowi. 
d) termin rozpatrzenia reklamacji i poinformowania Klienta o jego wyniku wynosi 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. 
e) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzymuje towar naprawiony albo nowy wolny od wad. 
10. Sklep stosuje zasadę poufności i ochrony danych Klienta zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych. 
11. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.